سمنان

بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی و واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی منطقه شاهرود

بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی و واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی منطقه شاهرود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان محمدرضا باقری اعلام کرد: سه پروژه عمرانی و یک واحد صنعتی در شهرک شاهرود، یک پروژه زیربنایی در ناحیه صنعتی اَبَرسِج و سه پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی قلعه نو افتتاح شد.

وی ادامه داد: اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۳ کیلومتر، تهیه و نصب جدول به طول ۳۰ کیلومتر و اجرای شبکه ۲۰ کیلو ولت و روشنایی در فاز توسعه از پروژهای افتتاح شده هفته دولت امسال در شهرک صنعتی شاهرود است.

باقری تصریح کرد: اجرای آسفالت به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ناحیه اَبَرسِج است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای شبکه برق و روشنایی به طول ۲.۷ کیلومتر اجرای نگهبانی و اجرای شبکه گاز به طول ۲ کیلومتر از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در ناحیه صنعتی قلعه نو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به بهره‌برداری واحد صنعتی خوراک دام ، طیور و آبزیان در شهرک صنعتی شاهرود، افزود: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع افتتاح شد.

ی یادآور شد: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۳۳ هزار تُن انواع خوراک و سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا