اردبیل

«رونق تولید» و «توسعه اقتصادی» اهداف اصلی جامعه کارگری اردبیل

محمدعلی پهناور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جامعه کارگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در رونق تولید و توسعه اقتصادی نقش اساسی دارد و از این رو می‌توان از توان این قشر در راستای توسعه اقتصادی استفاده بهینه کرد.

وی افزود: با توجه به تغییر رویکرد در دولت سیزدهم و توجه ویژه‌ به امر تولید و توسعه اقتصادی در این دولت، جامعه کارگری هم تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهد بست تا با رسیدن به اهداف خود در حوزه تولید و توسعه اقتصادی، شاهد رونق اقتصادی و آرامش و آسایش و رفاه برای مردم باشیم.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل بیان کرد: در این میان خواسته‌ها و نقش مهم جامعه کارگری در ارتقای جایگاه تولید و اقتصاد و افزایش ثروت ملی و ایجاد رفاه در جامعه نباید فراموش شود و حمایت از قشر کارگری سبب دلگرمی آنان شده و در جریان توسعه کشوری بیش از پیش نقش ایفا خواهند کرد.

رویکرد دولت سیزدهم حمایت از قشر کارگری است

پهناور تشریح کرد: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم نیز حمایت از قشر کارگری بوده و توجه ویژه‌ای به این قشر از جامعه دارند که همین موضوع سبب هموارسازی مسیر توسعه در کشور و ارتقای جایگاه کارگری در رونق تولید و رشد اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف و وظایف ما، پیگیری خواسته‌های کارگران، ارایه نظرات و پیشنهادات قشر جامعه کارگری به تصمیم‌گیران استانی و کشوری و هم‌چنین تشکل‌سازی بین جامعه کارگری و مطالبه‌گری در خصوص مسائل مهم و روز استان و کشور به‌خصوص موارد مختص به قشر کارگری است.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰۰ هزار کارگر در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی استان اردبیل فعالیت می‌کنند و با توجه به گستره این قشر در استان، خواسته‌های آنان نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در تلاش هستیم که کمک حال مجموعه‌های دولتی، تصمیم‌گیران استان و کارفرمایان باشیم و با همکاری و تعامل با کارفرمایان بخش خصوصی بتوانیم در توسعه استان اردبیل نقش خود را به خوبی ایفا بکنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا