همدان

پاس پول بلیت نداشت، عازم بوشهر نشد!

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، درحالی پاسی‌ها باید در به میهمانی تیم شاهین بندرعامری می‎رفتند که به دلیل نداشتن پول، نتوانستند بلیت هواپیما تهیه کنند.

ماجرا از آن قرار است که مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه هیأت امنا موسسه شهدای الوند همدان در یک اقدامی غیر قابل توجیه، یکی از فرمانداران اسبق همدان را جایگزین مدیرعامل پاس کردند تا شرایط تیم بهتر!! شود.

اما جالب است بدانید همین مدیرعامل جدید پاس در اولین محک جدی خود نتوانست با تهیه پول بلیت هواپیما، تیمش را راهی بوشهر کند و سبزپوشان نگون‌بخت همدان دست از پا درازتر از داخل فرودگاه مهرآباد تهران دوباره راهی همدان شدند.

دخالت‎های سیاسی پاس سبب شده تیمی که ستاره قهرمانی آسیا را یدک می‎کشد، تنها معطل ۵۰ میلیون تومان ناقابل باشد و همین فضاحت بس که تیم متعلق به شهدای سرافراز استان همدان با بی‌تدبیری مدیران باقی مانده از دولت قبل امروز توان سفر با هواپیما هم ندارد.

قطعاً عدم حضور پاس در هفته پنجم لیگ برتر در برابر نماینده بوشهر، یک آبروریزی بسیار بزرگ برای ورزش و حتی کل استان خواهد بود و دوستانی که مشاروان پیر و خسته خود را برای سکان‌داری پاس معرفی کرده‌اند باید جوابگوی افکار عمومی باشند.

مشاور ورزش دستگاه ورزش که مشخص نیست بر اساس کدام روزمه ورزشی برای پاس انتخاب شده است بهتر بود قبل از پیدا کردن کارگزار تیم، ابتدا با تزریق تنها ۵۰ میلیون تومان ناقابل زمینه‌ساز سفر تیمش می‎شد و در غیر اینصورت اکبرآقا بقال محله ما نیز میتوانست مدیرعامل باشگاه نگون بخت پاس باشد.

بی‌توجهی متولیان امر به تیم پاس در حالی صورت گرفته است که تیم در واپسین روزهای حضور در لیگ دسته دوم جمع می‎شود و بعد از ۴ هفته از لیگ بدون ریالی پرداختی، سکوت کرده‎اند و کادرفنی نیز از این قائده مستثنی نبوده و روضه سکوت گرفتند تا تیم وارد حاشیه نشود.

قطعاً سیاه بخت کردن قهرمان سابق آسیا لکه سیاه بزرگی در کارنامه ضعیف شما باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا