سمنان

حضور پنج تیم از استان سمنان در مسابقات لیگ های کشوری

حضور پنج تیم از استان سمنان در مسابقات لیگ های کشوری

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سید حسین زرگر در آیین اختتامیه اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر اعلام کرد که در رده های پایه هم تیم های از استان در لیگ های کشوری حضور دارند  وی ادامه داد در سال جاری 7 دوره مربیگری  و پیش بینی ما برگزاری 7 دوره در سال آینده می باشد

 زرگر ادامه داد امسال  تلاش های خوبی برای برگزاری کلاس های آموزشی در  هیئت فوتبال استان سمنان انجام گرفته است

 رئیس هیئت فوتبال استان سمنان افزود : برای اولین بار است که کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا در استان سمنان برگزار می شود و با توجه به اینکه مدرس این کلاس نیز از چهره های شاخص آموزش در کشور است مربیان بیشترین بهره را از این دوره بردند.

وی بیان داشت : این دوره با شرکت 19 نفر از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر علیرضا رعدی  مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا  از تاریخ 30 بهمن  الی 6 اسفند به مدت یک هفته برگزار شد.

زرگر با اشاره به برگزاری 3 دوره دانش افزایی ویژه مربیان در سطح استان در سال جاری و همچنین پیش بینی 4 دوره دانش افزایی برای سال آتی گفت : در این برنامه علاوه بر ارتقای دانش مربیان، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربیگری با حضور استادان آموزش داده می شود .

ایشان افزودند :  برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌ های دانش افزایی برای رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فنی و آشنایی با مسائل روز فوتبال بسیار مفید و کاربردی است.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر نقدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به جهت میزبانی اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا، گفت : این مجموعه دانشگاهی در ارتقاء و پیشرفت ورزش استان نقشی بسزا و تاثیرگذار دارد

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا