اخبار استانها

زور خیبر به خوشه طلایی نرسید / تداوم روند عدم نتیجه گیری تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد

زور خیبر به خوشه طلایی نرسید / تداوم روند عدم نتیجه گیری تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد

به گزارش recive لرستان ، در بیست و سومین هفته از لیگ 1 شاگردان فراز کمالوند که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در هر بازی محکوم به کسب سه امتیاز هستند در اراک به مصاف تیم یکدست خوشه طلایی ساوه صف آرایی کردند.

بازیکنان خیبر بازی را هجومی اغاز کردند و بدنبال موفقیت خود در همان نیمه اول بودند که دقیقه 3 به یک ضربه پنالتی دست یافت و شهرام سالاری مهاجم خیبر از روی نقطه پنالتی گل خود را وارد دروازه میزبان کرد .

در نیمه دوم نیز تیم متمول خیبر برای حفظ نتیجه و نماینده استان مرکزی برای جبران گل خورده بازی را آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 48 شاگردان وحید حکیمی گل تساوی و تک امتیازی خود را وارد دروازه خیبر کردند تا در نهایت نتیجه با همان تساوی به پایان برسد و همچنان خیبر فقط نام بازیکنان نامی و گران قیمت خود را یدک بکشد .

خیبر با این تساوی 39 امتیازی شد و در رده چهارم و ملوان با 50 امتیاز در رده نخست و مس کرمان 47 امتیاز و آرمان گهر با 42 در رده سوم قرار گرفتند.

روند ناکامی و عدم نتیجه گیری این روزای خیبر هفته به هفته فاصله خود را با مدعیان بیشتر کرده و امیدهای این تیم با رویه فعلی جهت صعود کمتر و کمتر می شوند.

48 

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا