تهران

سردار رحیمی: شاخص‌های امنیتی تهران در وضعیت مطلوبی است/ رویداد‌های پایتخت مقیاسی ملی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آئین تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: بحث امنیت موضوعی زیرساخت است و اگر ده‌ها صفر بگذارید که دستگاه‌ها و ادارات باشد، باید یکی به نام امنیت برای فعالیت آن‌ها باشد تا معنا و ارزش پیدا کند.

وی افزود: مسئولیت برقراری امنیت در استان با شورای تامین استان است که مرکب از تمامی مسوولان امنیتی، انتظامی و سیاسی است تا از بروز بحران‌های امنیتی و اجتماعی جلوگیری کرده و بستر را برای اقدامات مختلف در جامعه فراهم کنند.

فرمانده پلیس تهران بزرگ ادامه داد: در سال ۹۸ و پس از ماجراهای آبان ماه در شورای امنیت کشور مصوب شد که همدلی میان اعضای شورای تامین استان تهران در تمام کشور ساری و جاری شود و ۲ بار در طول ۳ سال اخیر رتبه برتر شورای تامین در کشور کسب شد.

سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه تهران یک استان است اما اتفاقات آن مقیاسی ملی دارد، گفت: در بحث امنیت بر اساس شاخص‌های مختلف، استان تهران در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارد و در بحث سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با اوباش و سایر مسائل در جایگاه خوبی قرار دارد و ارزیابی مردم استان تهران نیز این وضعیت را تأیید می‌کند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا