آذربایجان غربی

برف‌روبی ۸۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی منطقه آزاد ماکو و خوی

برف‌روبی ۸۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی منطقه آزاد ماکو و خوی

به گزارش recive آذربایجان‌غربی، در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، عملیات برفروبی و نمک پاشی در حال انجام است.

 برفروبی و نمک پاشی نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی منطقه آزاد ماکو

محمد امین شاطویی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماکو با اشاره به بارش برف در عصر روز گذشته و بامداد امروز ۱۳ دی ماه گفت : با وجود بارش ها با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره تمامی محورهای اصلی،  فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو شامل شهرستانهای ماکو ، پلدشت و شوط باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.
وی گفت : طی بارش های اخیر مجموعا نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو توسط ۳۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و مشارکت ۵۱ راهدار برفروبی و نمک پاشی گردید.
شاطویی اظهار داشت : در بارش های روز گذشته و امروز تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تن ماسه و نمک جهت ایمن سازی محورهای منطقه آزاد ماکو استفاده شده است.
این مقام مسئول از کاربران جاده ای خواست در صورت لزوم به تردد در روزهای برفی با ایمنی کامل در جاده ها تردد کنند تا شاهد حوادث و سوانح جاده ای ناخواسته در محورها نباشیم.

۲۶۰ کیلومتر برفروبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی گفت: با آغاز بارش برف در بامداد امروز ۱۳ دی ماه تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان با تلاش و حضور به موقع راهداران و برفروبی و نمک پاشی محورها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
وی گفت : در بارش های اخیر مجموعا نزدیک به ۲۶۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان خوی توسط ۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و مشارکت ۲۰ راهدار برفروبی و نمک پاشی شد.
کاظمی اظهار داشت : محور های قره تپه ، حمزیان ، زر آباد و محور الند از محورهایی بود که از بامداد امروز توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان برفروبی و نمک پاشی شد.
وی با اعلام اینکه با شروع بارش برف از بامداد امروز تا کنون بالغ بر ۲۵۰ تن ماسه و نمک در عملیات نمک پاشی محورهای شهرستان خوی مصرف گردیده تاکید کرد کاربران و مسافرین از تردد در روزهای برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد حتما با ایمنی کامل و تجهیزات لازم تردد نمایند تا شاهد حوادث و سوانح جاده ای ناخواسته در محورها نباشیم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا