یزد

ضرورت کیفی‌سازی خدمات قضایی با هدف ارتقاء رضایتمندی مردم

ضرورت کیفی‌سازی خدمات قضایی با هدف ارتقاء رضایتمندی مردم

به گزارش خبرگزاری recive در یزد؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد اظهار داشت: در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه در سنوات اخیر، تغییرات زیاد صورت‌گرفته است اما تحول زمانی رخ خواهد داد که با کیفی‌سازی عملکرد بتوان رضایتمندی مردم را افزایش داد.
وی با اشاره به ابلاغ برنامه تحولی قوه قضاییه در سال جدید و تاکید ریاست قوه قضاییه بر اجرای سریع و دقیق آن، ابراز داشت: براساس این برنامه جدید ابلاغ‌شده باید وضعیت موجود با دقت بررسی گردد و پس‌از آن طی یک برنامه‌ریزی جامع، حرکت در جهت اجرای آن صورت گیرد.
این مقام قضایی تصریح کرد: برنامه جدید تحولی قوه قضاییه که تاکید بر کیفی‌سازی امور دارد، مبتنی بر سند تحول قوه قضائیه که به امضای رهبر معظم انقلاب رسیده‌است، می‌باشد و در نخستین نشست ریاست قوه قضاییه با رؤسای دادگستری استان در سال جاری، تحت عنوان محورهای پانزده‌گانه جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ گردید.
وی به مورد ارزیابی قرار گرفتن برنامه‌های ابلاغ‌شده در پایان شش ماه ابتدایی سال اشاره کرد و گفت: باید آسیب ‌شناسی دقیق وضعِ موجود، با مطالعه دقیق و تسلط کامل کارشناسان مربوطه نسبت ‌به اصل برنامه ابلاغ شده و ایجاد شرایط نظارت بر آن لحاظ گردد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا