فارس

خدمت بی منت امدادگران فارس به محصوران در سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت این استان با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در استان فارس از پنجشنبه 8 دی ماه تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 دی ماه جاری، گفت: 17 شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و 939 تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس تصریح کرد: در حوادث یاد شده 95 تیم عملیاتی به همراه 82 دستگاه خودرو عملیاتی و 392 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر می باشد.

وی یادآور شد: امدادگران به 85 خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده های امدادرسانی نموده و 90 منزل را توسط پمپ های آبکش تخلیه از آب کرده اند.

انتهای پیام/ف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا