خراسان رضوی

کارگزار دولت سیزدهم باید در قامت این دولت باشد/ معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بنیامین شکوه‌فر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: زمان قبول مسئولیت برای رساندن یک‌بار به مقصد بسیار کم است، این زمان باید برای کسب رضایت خدا باشد در غیر این صورت دنیا و آخرت خود را خراب کرده‌ایم.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مزد خدمات فتاحی بازنشستگی در شهر امام رضا(ع) بود، ادامه داد: قهرمان ملی ما، افشین داوری برای بار دوم افتخار خدمت در جوار آقا امام رضا(ع) را کسب کرده است، مهم است که این فضای خوبی که در خراسان رضوی راه افتاده به دست مدیرکل جدید ادامه پیدا کند.

وی خطاب به افشین داوری تصریح کرد: در دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی مطالبات مردم تغییر کرده است و کارگزار این دولت باید در قامت این دولت و انتظارات به‌حق مردم باشد، با تمام وجود باید در کنار یکدیگر برای مطالبات بر حق مردم مجاهدت و تلاش کنیم.

در ادامه مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی با تکریم شهدای ورزشی مدافع حرم و دفاع مقدس، گفت: احساس می‌کنم تمام شما عزیزان می‌دانید که اگر عملکردی بوده همه حاصل تلاش جمعی بوده است.

فرزاد فتاحی با اشاره به عملکردی که در طول این سه سال ازجمله ساخت ورزشگاه ثامن، سالن ۶ هزار نفره و ساخت چمن مصنوعی در روستاها، ساخت ۹ خانه جوانان و افزایش تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد به ۲۰۰ عدد داشته است، افزود: اگر بیماری کرونا وجود نداشت ورزش قهرمانی ما ۲ برابر بهتر گذشته بود، فوتبال آقایان و هندبال بانوان ما به آسیا رفت.

همچنین در این مراسم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه از زیارت امام رضا و خدمت به زائران ایشان ادب می‌برم، ادامه داد: در این دولت رضایت‌مندی مهم‌ترین ابزاری است که باید داشته باشیم، امید است مانند کارهای بزرگی که مانند گذشته انجام داده‌ایم دوباره کمک کنیم و با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به آمال و آرزوهای خود برسیم.

افشین داوری بابیان اینکه امیدوارم با این تیم کاری رضایت‌مندی حاصل کنیم، ادامه داد: فرزاد فتاحی سه سال در این استان بودند احترامی خاص به مردم مشهد گذاشتند، امیدوار هستم بتوانم رضایت‌مندی شمارا هم‌کسب کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا