فرهنگ و هنر

اعلام ویژه برنامه‌های ولادت امام سجاد(ع)

اعلام ویژه برنامه‌های ولادت امام سجاد(ع)

حجت‌الاسلام وافی، مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه، در نشست خبری ویژه برنامه‌های ولادت امام سجاد (ع) با اشاره به انتشار اولین سالنامه با موضوع نیایش عنوان کرد: در این سالنامه سخنان مراجع و بزرگان در رابطه با امام سجاد(ع)، معرفی برخی شرح‌های و مترجم‌های صحیفه سجادیه، معرفی سایت‌هایی که ویژه صحیفه سجادیه فعالیت می‌کنند، معرفی شدند.
وی اظهار کرد: مسابقه‌ای با محوریت کتاب تمنای کمال، شرح دعای مکارم الاخلاق تالیف محمدجواد حاج علی اکبری برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب با شماره ۳۷۷۲۷۳۵۶ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری اداره نماز و قرآن مسجد مقدس جمکران مجموعه برنامه‌هایی تحت عنوان «پر پرواز ما» انجام می‌شود، تصریح کرد: مسابقه‌ای با عنوان شناخت صحیفه سجادیه با هدف ترویج صحیفه سجادیه برگزار می‌شود که محتوای آن در ۱۰ فایل صوتی در سایت مسجد مقدس جمکران بارگزاری می‌شود.  

حجت‌الاسلام وافی بیان کرد: نشست شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی و نشست مبلغان و فعالان صحیفه سجادیه از دیگر برنامه های مجموع پر پرواز ما است.
وی ادامه ‌داد: کتاب سلاح تربیت و کتاب ماه و راه که در رابطه با شرح دعای ۴۴ است که به همت انتشارات روز دهم آماده چاپ است.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با مرکز جهانی اطلاع رسانی آل‌البیت گفت: در راستای این تفاهم نامه اپلیکیشنی در رابطه با امام سجاد (ع) طراحی شده است که امیدواریم بتوانیم فاز اول این اپلیکیشن را در جشنواره صحیفه سجادیه در۲۹ اردیبهشت رونمایی کنیم.
وی عنوان کرد: نشستی با همکاری دانشگاه ادیان مذاهب با موضوع بررسی فرازها و معارف رساله حقوق امام سجاد(ع) در روز سه‌شنبه ۱۷اسفندماه  برگزارمی‌شود که لینک این نشست در سایت دانشگاه ادیان و مذاهب در دسترس علاقمندان قرار میگیرد.

حجت‌الاسلام وافی ادامه داد: نشستی با موضوع مرزداری و مرزبانی از مرزهای جغرافیایی دینی و فرهنگی با مشارکت مجمع تقریب مذاهب اسلامی در ۱۶ اسفند ماه برگزار می‌شود که موضوع این نشست برگرفته از دعای ۲۷صحیفه سجادیه است که دستورالعملی برای مرزبانان است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره صحیفه سجادیه اظهار کرد: موضوعات این جشنواره در رابطه با محورهای رسانه‌ای از جمله کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، موشن‌گرافی، عکس‌نوشت، نمایشنامه‌نویسی و خوشنویسی برگزار خواهد شد.
مدیر بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با اشاره به برگزاری کنگره علمی زین‌العباد، بیان کرد: امیدواریم این جشنواره با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.
وی گفت: برنامه رادیویی «بهاری‌ترین نفس» با محوریت امام سجاد(ع) و شخصیت ایشان و صحیفه سجادیه و تاثیر آن بر زندگی مردم روز سه‌شنبه ساعت ۱۰صبح از رادیو قم پخش می‌شود.

/6262

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا