البرز

اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی

اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی

به گزارش recive از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در این مراسم که در منزل «مهرزاد مهروان» قهرمان تیم والیبال نشسته و «امیر جعفری» قهرمان وزنه‌برداری در پارالمپیک توکیو 2020، برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و میلاد امام محمدباقر (ع)، افزود: این ورزشکاران فخر جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران هستند که با وجود محدودیت های جسمی و حرکتی همچنان افتخارآفرین هستند.

وی ادامه داد: فعالیت و حضور این عزیزان امیدبخش و حرکت آفرین است و بویژه جوانان را برای نیل به سلامت و نشاط ترغیب و تشویق می کند.

عبداللهی گفت: امید است این مدال‌های قهرمانی که بر سینه ورزشکاران می‌درخشد در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی، ایثار و گذشت نیز شاخص و الگو باشند.

وی افزود: جوانان ما بسیار مستعد و کوشا هستند و وجود قهرمانان و پهلوانانی همچون مهرزاد مهروان و مهدی جعفری محرک این اراده و تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: لوح تقدیر مقام معظم رهبری به پاس تلاش و کوشش و جدیت این ورزشکاران با وجود محدودیت‌های حرکتی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ورزشکارانی همچون مهرزاد مهروان و امیر جعفری الگویی شایسته برای جوانان هستند و امید و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

وی ادامه داد: این جوانان با اراده به جهانیان نشان می‌دهند که خواستن توانستن است و با اهتمام و تمرین و توکل بر خدا می‌توان افتخار آفرین شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا