اجتماعی

بازدید ۱۰ میلیون گردشگر نوروزی از اماکن فرهنگی تهران

بازدید ۱۰ میلیون گردشگر نوروزی از اماکن فرهنگی تهران

ایمان قربانی روز یکشنبه گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه بیشترین بازدیدهای نوروزی کشور در تهران ثبت شد و بیش از ۱۰ میلیون مسافر از اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کردند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر تهران بیشترین بازدید مسافران نوروزی را از مجموعه برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس آباد و همچنین مجموعه دریاچه خلیج فارس اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ادامه داد: در ایام نوروز همه مراکز اقامتگاهی تهران با بیشترین ظرفیت در خدمت مسافران نوروزی بود و تمامی هتل ها و مراکز اقامتگاهی تکمیل ظرفیت بود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با برپایی شب های نوروزی تمامی موزه ها را با بهترین شکل آماده استقبال از مسافران نوروزی کرده بود و همچنین اداره کل امور عشایر استان تهران با برپایی سیاه چادرهای عشایری با پخت نان و آش محلی از مسافران پذیرایی کردند.

قربانی تاکید کرد: همچنین خیابان سی تیر و همچنین موزه های اطراف آن به کمپ مسافران نوروزی تبدیل شده بود که استقبال بازدیدکنندگان از موزه ها و اماکن فرهنگی نیز نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته بود.

به گفته وی، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس نیز تامین کننده امنیت و سلامت مسافران نوروزی بودند همچنین از عوامل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مهرآباد، راه آهن، دانشگاه های علوم پزشکی، راهداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین ستاد گردشگری شهرداری تهران که فعالیت های گسترده ای به مسافران داشتند تشکر می کنم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران یادآور شد: پذیرایی و بازدید مسافران نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در آرامش و سلامت کامل مسافران نوروزی از کلانشهر تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

زخم‌های التیام نیافته “آبشار پیران” از زلزله

ادامه کاوش در غار «باوه یوان» کرمانشاه

۴۷۲۳۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا