قزوین

مسئولان آب‌رسانی به شهرک عظیمیه را حل و فصل کنند/خرید و فروش زمین‌های منطقه رونق گرفته است

ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری مجلس محلی قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین و سایر دستگاه‌های مرتبط موضوع  خدمت‌رسانی  و آبرسانی به اراضی عظیمیه را تعیین تکلیف و حل کنند.

وی اظهار کرد: موضوع حل مشکل آب و ارائه خدمات به زمین‌های عظیمیه در چند ماه گذشته با پیگیری مدیریت شهری قزوین مجدد مطرح و تا حدودی در جهت رفع آن‌ها اقدام شد تا در میان مالکان این زمین‌ها بارقهٔ امیدی شکل گیرد.

وی افزود: با توجه به جلسات و پیگیری‌ها و قول‌های مساعد جهت حل مشکل آب این منطقه شاهد رونق و خرید فروش در این منطقه نیز بودیم.

چگینی با اشاره به اینکه باید هر چه سریع‌تر مشکلات در منطقه عظیمیه رفع شود گفت: در این راستا و بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان و قول مساعد مدیران استانی، باید هر چه سریع‌تر مشکلات در مورد عدم خدمت‌رسانی دستگاه‌های مرتبط، خصوصاً حل مشکل آب‌رسانی به این منطقه برطرف  گردد.

وی همچنین خواستار عمل به تکلیف شهرداری قزوین پیرامون آب‌رسانی به منطقهٔ عظیمیه و آغاز ساخت و ساز در این اراضی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به آمادگی شورای اسلامی شهر قزوین در عمل به وظایف و همکاری در جهت حل مشکلات منطقه عظیمیه تصریح کرد: ضرورت دارد سایر نهادهای خدمت‌رسان هم به وظایف‌شان در این منطقه عمل کنند تا بارقهٔ امید به وجود آمده، خدای ناکرده کور نشود و مالکین  نیز برای ساخت و ساز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، زمین‌های شهرک عظیمیه از سال‌ها قبل به دلیل مشکلات اعطای مجوز و نیز ارائه خدمات بلاتکلیف باقی مانده و مالکان آن دچار مشکلات عدیده شده بودند، لذا با مصوبهٔ شورای برنامه‌ریزی استان و قول همکاری مسئولان مقرر شد مشکلات آن رفع شده و نیز برای انتقال آب جهت ساخت و ساز واحدهای مسکونی مساعدت شود.
انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا