اخبار استانها

توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی باید در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود

توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی باید در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در اولین نشست ستاد استانی طرح ملی ورزش و مردم بر تبیین اهمیت ورزش صبحگاهی تاکید کرد و بیان کرد: توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی و ورزش روزانه باید در بین قشر مختلف مردم نهادینه شود.

محمود سلیمی با اشاره به اینکه نهادینه شدن ورزش در جامعه باعث ایجاد شادابی، نشاط و سلامتی و کاهش هزینه های درمان خواهد شد گفت: با ارائه طرح های ملی ورزش همگانی، فرهنگ ورزش روزانه و صبگاهی در بین اقشار مختلف توسعه می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با ورزش، تحرک، پویایی، ورزش های روزانه و صبگاهی می توان بیماری های خطرناکی همچون دیابت، فشار خون، قلبی و عروقی و بیماری روحی و هزینه های درمان را بصورت موثر کاهش یابد و سلامت جامعه را ارتقاء بخشید.

دکتر شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری‌ نیز دراین نشست گفت: ورزش و ارتباطات فراگیر ورزش موضوع مهمی است که به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری‌ گفت: ورزش ابزاری برای تخلیه هیجانات اجتماعی است و برای جامعه امروز ما ابزاری برای کنترل هیجانات و توسعه مهارت های زندگی است.

دکتر شهرام خواجوی عنوان کرد: فرهنگ ورزش همگانی باید در بین آحاد مردم نهادینه شود و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا