قزوین

۷۰سازه ناایمن در قزوین شناسایی شد

۷۰سازه ناایمن در قزوین شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محسن اسماعیلی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: نظارت بر پروژه‌های استان قزوین بر عهده ناظران نظام مهندسی ساختمان به‌عنوان بازوان نظارتی شهرداری قرار دارد و اداره کل راه‌وشهرسازی وظیفه نظارت عالیه و استانداری هم نقش حاکمیتی را ایفا می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب در ساختمان‌ها، کلیه سطوح مذکور باید پاسخگو باشند.
او افزود: بر اساس دستور رئیس‌جمهور و بخشنامه وزارت کشور که در هفت محور دسته بندی و ابلاغ شده، معاونت عمرانی استانداری در حال برنامه‌ریزی‌های جامعی است که تمامی آن‌ها به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، نظام مهندسی و راه‌وشهرسازی ابلاغ می‌شود و متناسب با این ابلاغ باید اقدامات لازم انجام ‌شود.
اسماعیلی با بیان اینکه در استان قزوین تیم تخصصی تشکیل شده که سازه‌های ناایمن را شناسایی کند، گفت: در حال حاضر ۷۰سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده که برخی از آن‌ها متاسفانه بدون پایان کار به بهره‌برداری رسیده و بحث ایمن‌سازی را دچار چالش کرده است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: متناسب با شناسایی‌هایی که انجام شده اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی مختلفی صورت گرفته و این اقدامات تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا