اخبار استانها

آمار قابل تامل تلفات تصادفات در آذربایجان‌غربی طی دو روز تعطیلی : ۵۷ فوتی و مصدوم

آمار قابل تامل تلفات تصادفات در آذربایجان‌غربی طی دو روز تعطیلی : ۵۷ فوتی و مصدوم

به گزارش خبرگزاری recive از آذربایجان‌غربی، تصادفات دو روز تعطیلی آمارهای قابل تاملی درخصوص فوتی‌ها و مصدومان داشت.

۷ فوتی در برخورد زنجیره‌ای تریلی با ۲ خودرو سواری

بنا به اعلام اورژانس و هلال احمر، در این تصادف ۵ نفر از سرنشینان دو خودروی پژو پارس و پراید در محل حادثه و دو تن در بیمارستان جان خود را از دست دادند که در بین فوت شده‌ها یک دختر بچه ۷ ساله و دو پسر نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله وجود داشت.

این حادثه ساعت ۱۴:۱۵ ظهر روز جمعه در محور مهاباد به ارومیه بین یک تریلی و دو خودروی پژو پارس و پراید رخ داد.

گفتنی است این حادثه یک مصدوم در بیمارستان نیز داشت.

آمار قابل تامل تلفات تصادفات در آذربایجان‌غربی طی دو روز تعطیلی : ۵۷ فوتی و مصدوم

واژگونی نیسان آبی در منطقه صعب العبور هاوشینان پیرانشهر با ۲ مصدوم

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۱۳:۱۴ ظهر جمعه ۳۰ شهریور گزارشی مبنی بر واژگونی خودروی نیسان آبی در ارتفاعات هاوشینان در جاده مهاباد به پسوه شهرستان پیرانشهر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد که نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله‌ با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین پس از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم، به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف دو پراید در محور چایپاره به شوط با ۳ مصدوم

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت ۱۹:۱۳ شامگاه روز جمعه در محور چایپاره به شوط دو دستگاه خودروی سواری پراید باهم تصادف کردند که نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید مخلص شهرستان چایپاره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

۱۰ مصدوم در تصادف پراید و روآ در محور شوط به ماکو مقابل تالار عروسی

محبوبی گفت: ساعت ۲۲:۴۰ شامگاه روز جمعه  در محور شوط به ماکو (سه راهی شوط) خودروی سواری پراید و روا باهم تصادف کردند که نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر هلال احمر شهرستان شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

واژگونی دنا در محور خوی – مرند با ۵ مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت ۲۲:۳۸ روز جمعه در محور خوی – مرند، واژگونی یک دستگاه خودروی دنا گزارش شد که امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و به مرکز درمانی اعزام شدند.

آمار قابل تامل تلفات تصادفات در آذربایجان‌غربی طی دو روز تعطیلی : ۵۷ فوتی و مصدوم

۵ مصدوم در برخورد پژو پارس و سمند سورن در محور ارومیه- سلماس

محبوبی گفت: ساعت ۲۳:۰۵ جمعه در محور ارومیه – سلماس یک دستگاه خودروی پژو پارس و سمند سورن باهم برخورد کردند که نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۵ مصدوم داشت که مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

برخورد نیسان آبی و کمپرسی ۱۰ چرخ در سه راهی جلدیان حادثه آفرید

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت ۱۰:۵۸ صبح شنبه ۳۱ شهریور گزارشی مبنی بر برخورد خودروی وانت نیسان و کمپرسی ۱۰ چرخ در سه راهی جلدیان شهرستان پیرانشهر  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد که نجاتگران هلال احمر پیرانشهر پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله‌ به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین پس ازانجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم، به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه سلماس با ۴ مصدوم

محبوبی گفت: تصادف زنجیره‌ای پراید، سمند، پژو ۴۰۵، پیکان و تریلی ۱۸ چرخ در محور ارومیه – سلماس ۱۰ حادثه دیده و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: در این حادثه که ساعت ۱۶:۴۰ عصر شنبه رخ داد، نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی پراید به دره در محور چایپاره به خوی ۳ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۱۹:۵۲ شامگاه شنبه در محور چایپاره به خوی (جاده همزیان) واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید به دره گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید مخلص شهرستان چایپاره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

۶ مصدوم در تصادف لندکروز و خاور

فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در جاده نقده به اشنویه و در شامگاه روز شنبه، یک دستگاه تویوتا لندکروز و خاور تصادف کردند که این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت.
وی افزود: مصدومان حادثه توسط ۴ دستگاه امبولانس اورژانس بعد از اقدامات درمانی  به بیمارستان امام خمینی نقده منتقل شدند.

تصادفات دیگر

بنا به اعلام اورژانس آذربایجان‌غربی، تصادف دو دستگاه پراید در جاده میاندوآب به شاهین‌دژ با ۹ مصدوم در روز جمعه نیز رخ داد.

مجله خبری recive.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا