اخبار ورزشی

کار سخت آزمون برای رقابت با مثلث آتشین لورکوزن/عکس

کار سخت آزمون برای رقابت با مثلث آتشین لورکوزن/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان دو هفته پیش به صورت رسمی به باشگاه بایرلوزکون ملحق شد تا در بوندسیلگا توپ بزند.
سایت باشگاه لورکوزن لحظاتی پیش با انتشار آمار مثلث آتشین خود به تمجید از این بازیکنان پرداخت. در راس این مثلث پاتریک شیک ستاره تیم ملی جمهوری چک قرار دارد که با به ثمر رساندن ۱۹ گل و ساخت ۳ پاس گل ستاره بی چون و چرای این روزهای لورکوزن و بوندسیلگا است.
وینگرهای خطرناک لورکوزن در این فصل فلوریان ویرتس  و موسی دیابی است. ویرتس آلمانی در این فصل ۱۰ گل برای لورکوزن به ثمر رسانده اما آمار بالای پاس گلش که به عدد ۱۳ می رسد او به دومین گلساز فصل بوندسیلگا کرده است.
موسی دیابی دیگر ستاره خط آتشین لوکوزن به شمار می آید که با ۱۳ گل و ۸ پاس گل در رده دوم بهترین گلزنان این باشگاه آلمانی قرار دارد.
سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان کار بسیار سختی را برای قرار گرفتن در ترکیب لوکوزن در کنار این ستاره های فوتبال بوندسیلگا دارد. مهاجم ایرانی این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند تا آسیب دیدگی اش بهبود یابد. طبق اعلام سرمربی لوکوزن آزمون تا ۳ هفته آینده آماده بازی می شود.

بیشتر بخوانید:

رابطه صمیمانه رامین رضاییان با سیدجلال حسینی/عکس

واکنش جالب بیرانوند به بزرگی دماغش/عکس

یک توصیه به یحیی؛ آن توپ را تو گل شده فرض کن
۲۵۷ ۲۵۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا