اخبار ورزشی

عزیزی‌خادم با جادوگر عهد و پیمان بسته است

عزیزی‌خادم با جادوگر عهد و پیمان بسته است

به گزارش خبرگزاری recive؛ ناصر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با recive، درباره عزل عزیزی خادم گفت: آقای عزیزی خادم با آقای مهرعلی و امیر اسکندی و رمال و جادوگر معروف، شرکتی دارند که یکی‌ از نقاط ضعف و مشکل‌ساز ایشان همین شرکت و عهد و پیمانی که با یک جادوگر بسته شده است. متاسفانه ایشان کتمان یا تکذیب هم نمی‌کند، ایشان متاسفانه در برنامه‌های مختلف صدا و سیما حضور پیدا می‌کند و مجری‌ها جرات ندارند که بگویند شما با امیر اسکندری، رمال معروف کار می‌کنی یا نه؟
او اغزود: اگر آقای عزیزی‌خادم انکار و تکذیب کند که با امیر اسکندری کار نمی‌کند، این طلسم می‌شکند و تمام اتفاقات خوبی که از سحر و جادو به دست آورده هم‌ باطل و برعکس می‌شود. به‌ همین دلیل ایشان نمی‌گوید من با امیر اسکندری کار نمی‌کنم و من برای آقای پیمان یوسفی هم‌ متاسفم. من مصاحبه‌ای کردم و گفتم  درود بر شرف فردوسی‌پور و آقای یوسفی و خیابانی ولی الان برای یوسفی متاسفم. آقای یوسفی الان‌ تصور شما این است افرادی که مخالف امیر اسکندری و عزیزی‌خادم هستند دنبال پست و مقام‌اند؟ برای اطلاع‌ جامعه فوتبال و کسانی که امروز حامی عزیزی‌خادم شده‌اند بگویم، شرایط به گونه‌ای بود که وقتی تاج رفت، گفتیم تاج رفته و ما موافق آمدن عزیزی‌خادم نبودیم. ما محفلی فوتبالی داریم که وقتی ایشان دوره قبل کاندید شد و خیلی هم پرتلاش بود و گروهی هم‌ حمایتش می‌کردند، در آن محفل مدیران باشگاه‌ها و کارشناسان و بزرگان فوتبال بودند و تلاش زیادی  کردیم که ایشان نباشد.‌
فریاد شیران ادامه داد: اصلا مشخص نبود ایشان از کجا آمد و با اطلاعاتی که داشتیم مانع حضورش شدیم و روی سنش هم حرف و حدیث زیادی هست. بعد متوجه شدیم ایشان با امیر اسکندری عهد و پیمان دارد و این فاجعه است. اگر فیفا بفهمد کل فوتبال ما را تعلیق می‌کند. الان بحث اساسنامه مطرح است و باید مورد تایید مجلس و دولت باشد بعد به فیفا برود. در چیدمان افرادی که در فدراسیون هستند مشکلاتی هست و چیدمان خوبی نداشتند. اگر الان هم تیم‌ ملی فوتبال نتیجه می‌گیرد، باید این را مدنظر داشت که قبل از انقلاب ، از آسیا و اقیانوسیه یک‌ تیم به جام‌جهانی می‌رفت اما الان پنج‌ تیم می‌رود. اگر تیم‌ ملی صعود نکند دچار مشکل هستیم و امسال به دلیل ضعف دیگر تیم‌ها، افت فوتبال آسیا و بازیکنان‌ خیلی خوبی که در تیم‌های پایه توسط مربیان وطنی خوب‌ پرورش داده شده‌اند، مثل سال ۹۶ که با آقای مایلی‌کهن یک‌ رنسانس در فوتبال آسیا بود، الان‌ هم بازیکنان در اختیار اسکوچیچ هستند. مربی که سابقه آن‌چنانی در فوتبال ما نداشت و نتایجش کاملا متوسط رو به پایین بوده و کار شق‌القمری‌ نکرده است.
مشروح گفت و گوی recive با ناصر فریاد شیران را، اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از شماره رامین رضاییان در پرسپولیس/عکس

مجیدی در آستانه عبور از رکورد قلعه‌نویی

شوک به استقلال؛ یزدانی و مرادمند ۵ روز دیگر باید به سربازی بروند!
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا