کهگیلویه و بویراحمد

وزیر کشور برای بررسی خسارت‌های سیل کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد

وزیر کشور برای بررسی خسارت‌های سیل کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد

حمد وحیدی روز پنجشنبه با استقبال جمعی از مسئولان استانی برای بررسی خسارت ها و تسریع در کمک به مردم خسارت دیده از سیلاب اخیر به یاسوج سفر کرده است.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر کشور برای بازدید از مناطق روستایی و عشایری آسیب دیده از سیلاب اخیر به این استان سفر می کند.

وزیر کشور برای بررسی خسارت‌های سیل کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد
بر پایه این گزارش وزیر کشور به درخواست سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برای تسریع در کمک به مردم خسارت دیده از سیلاب اخیر، از مناطق روستایی و عشایری استان بازدید می کند.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در هفته جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و بخش های کشاورزی و عمرانی در این استان در پی داشت.

جریان شدید سیل طی روزهای گذشته در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، باعث آب‌گرفتگی معابر و منازل در شهر ها و روستاهای آن شد.

در پی بارش های سنگین و شدید عصر روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در بیشتر خیابان ها و محلات شهرستان‌های بویراحمد و دنا و به ویژه شهر یاسوج سیل به راه افتاد و موجب آبگرفتگی بسیاری از منازل ساکنین این مناطق شد.

این وضعیت در سایر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران، کهگیلویه و چرام نیز وجود داشت.

سامانه بارشی موسمی مونسون از روز چهارشنبه هفته گذشته وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و بارش های این سامانه در هفته جاری نیز ادامه داشت.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا