اخبار ورزشی

خط حمله استقلال برای بازی با پرسپولیس مشخص شد

خط حمله استقلال برای بازی با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش میدان، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال امسال بازیکن‌هایی را به خدمت گرفته که تا به اینجای فصل، نقاط ضعف فصول گذشته را برطرف کرده‌اند و همین امر باعث شده است که آبی‌پوشان در آستانه دربی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رقیب خود در صدر جدول باشند. چیزی که در سال‌های اخیر به ندرت پیش آمده است. آخرین بار استقلال در دربی رفت لیگ پانزدهم با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به حریف به استقبال دربی رفت.
فرهاد مجیدی گزینه‌های زیادی برای انتخاب خط حمله تیمش، برای دربی روی میز دارد. آرمان رمضانی، کوین یامگا، ارسلان مطهری، رودی ژستد و سبحان خاقانی از جمله این نفرات هستند. حالا با این وجود شنیده می‌شود که مجیدی قصد دارد از مثلث هجومی خارجی خود یعنی کوین یامگا، رودی ژستد و آمانوف در شهرآورد استفاده کند.
سه دیدار اخیر دو تیم، تماشاگرپسند نبوده و با حداقل گل زده به پایان رسیده است به طوری که فقط یک گل در این سه دیدار ثبت شده است. درحالی که پیش از این، شاهد دربی‌هایی با نتایج متوالی دو _ دو بوده‌ایم. حال باید دید با توجه به اینکه خط حمله استقلال از نفرات آماده‌ای بهره می‌برد و از سوی دیگر پرسپولیس هم تا به اینجای فصل بیشترین گل‌زده لیگ را به ثمر رسانده، این دیدار چگونه از آب درخواهد آمد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا