اخبار ورزشی

وزیران هر سری نسبت به یک تیم مهربان‌تر هستند!

وزیران هر سری نسبت به یک تیم مهربان‌تر هستند!

امیررضا احمدی: استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و یکی پس از دیگری رقبا را شکست می‌دهد. شاگردان فرهاد مجیدی با کسب 54 امتیاز از 22 آماری خیره‌کننده به ثبت رسانده‌اند و با 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارند. آبی‌ها اگر در بازی روز پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس بتوانند برد یا حتی مساوی کسب کنند، گام بزرگی به سوی قهرمانی در لیگ بیست و یکم برخواهند داشت. علی سامره، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با recive در مورد شرایط این فصل استقلال صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:
شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟ با توجه به شرایط بازی‌ تیم، خیلی‌ها معتقدند تیم با چاشنی شانس جلو آمده است؛ آیا می‌توان موفقیت استقلال را به شانس ربط داد؟
استقلال امسال با توجه به اینکه نظم مدیریتی بهتری داشت، و بازیکنان و کادر فنی با تمرکز بیشتری کار کردند،‌ توانست نتایج خوبی بگیرد. اینکه توانستند در هفته‌های گذشته با قدرت، و با اختلاف امتیاز نسبت به بقیه تیم‌ها در صدر جدول باشند، نشان‌دهنده قدرت فوتبالی است اما شانس هم ممکن است اثرگذار باشد و در فوتبال، یک تیم یک‌روز سرحال نباشد. اما استقلال در این روزها هم برنده شده چون روحیه برنده دارند.
در بحث سربازهای استقلال، این تیم دچار مشکلاتی شد، به نظرتان در حق این تیم اجحافی صورت گرفت یا قانون اجرا شد؟ چون‌ گروهی معتقدند می‌شد این موضوع به تاخیر بیفتد و گروهی آن را با بحث عالیشاه و نورالهی مقایسه می‌کنند. بعد از این موضوع آیا استقلال می‌تواند در غیاب آن‌ها هم به روند خوبش ادامه دهد؟
درباره سرباز ها به هرحال گاهی به بازیکنان مهلت داده می‌شود و گاهی باید به سربازی بروند. اما امیدوارم استقلال در نبود این بازیکنان در اواخر لیگ به مشکل نخورد و به همین روند ادامه دهد و بتواند قهرمان شود. این را هم باید گفت که وقتی تیمی برای قهرمانی می‌جنگد، متکی به یک یا دو بازیکن نیست و افراد دیگری هستند که بتوانند جایگزین این بازیکنان شوند.
در این سال‌ها همیشه بحث‌هایی مطرح بوده که مثلا وزیر از استقلال یا پرسپولیس حمایت می‌کند، به نظرتان این موضوع تا چه اندازه می‌تواند درست باشد؟ آیا واقعا می‌توان گفت دست‌هایی از بیرون دخالت می‌کنند تا پرسپولیس یا استقلال قهرمان شوند؟
 این موضوع به شکلی نیست که بتوان ثابت کرد اما همیشه حرف و حدیث‌هایی بوده که نسبت به یک تیم مهربان‌تر بوده‌اند ولی نمی‌توان اثبات کرد و وقتی هم نشود اثبات کرد، نمی‌توان درباره‌اش بحث کرد. اما امیدوارم به همه به یک چشم نگاه شود چون مسابقات هم طولانی مدت است و اگر قرار باشد نسبت به تیمی مهربان‌تر باشند، در حق بقیه تیم‌ها ناحقی می‌شود.

وضعیت دربی و شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟ می‌توان گفت دربی فینال لیگ است و قهرمان را تعیین می‌کند؟
تا پایان سال استقلال دو بازی مهم در پیش داشته و دارد که یکی را با برد پشت سر گذاشت. این دو هفته برای هر دو تیم مهم است و سرنوشت‌ساز. دربی هم شرایط خاص خود را دارد و جدا از فوتبال و زیبایی‌هایش، این دو تیم دوست ندارند تحت هیچ شرایطی ببازند. پس ممکن است محتاط‌تر بازی کنند. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و مطمئنا تیمی که تلاش بیشتری کرده، نتیجه بازی را  به سود خود رقم می‌زند و تا پایان لیگ شرایط بهتری دارد.
استقلال در این فصل مشکل‌ پلی‌میکر داشت اما آمانوف را جذب کرد به نظرتان این بازیکن می‌تواند مشکل استقلال را رفع کند؟
به هرحال هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. شاید استقلال بازیکنی مانند ریگی را از دست داد اما بقیه تلاش خود را کرده‌اند و همین که صدر جدول هستند نشان داده از نظر تیمی عملکرد خوبی داشته اند. مهم‌ نتیجه گرفتن تیم است.
وضعیت خصوصی‌سازی و عرضه سهام باشگاه‌ها را چطور می‌بینید؟ آیا می‌تواند مشکلات دو باشگاه را حل کند؟
من امیدوارم این اتفاق بیفتد که باشگاه‌ها برای آینده انگیزه بگیرند و مشکلاتی که برای مدیران هست دیگر به وجود نیاید. تا آن‌ها بتوانند برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشند. طبیعتا وقتی درآمد زایی درستی نباشد، مدیران مدام عوض می‌شوند و این شرایط پیش می‌آید. امیدوارم این روند خوب باشد و باشگاه‌ها بدانند که سالانه درآمد زایی دارند و بتوانند روی آن حساب کنند و برای آینده‌شان برنامه‌ریزی کنند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی برنتفورد مقابل برنلی بدون قدوس

تبریک تولد به بازیکن استقلال توسط داور معروف دردسر ساز شد!

ناکامی یاران قایدی و نوراللهی ادامه دارد

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا