کهگیلویه و بویراحمد

بارش‌های سیل آسا به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی و دام عشایر شهرستان دنا خسارت زد

بارش‌های سیل آسا به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی و دام عشایر شهرستان دنا خسارت زد

“کوروش درخشان زاده” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص خسارت سیل به عشایر مستقر در محدوده برف کرمو منطقه پادنا از توابع شهرستان سمیرم استان اصفهان افزود: در پی بارش‌های سیل آسا عشایر این منطقه رانش زمین و سیل شدند که وسایل خانه و چادر و تعدادی از دام‌های آنها از بین رفت.

وی اظهارکرد: با همکاری هلال احمر و راهداری جاده این منطقه بازگشایی و چادر، پتو و بسته های معیشتی به آنها اهدا شد و همه آنها که حدود ۵۰ نفر بودند اسکان داده شدند و پس از مساعد شدن شرایط جوی به منطقه عشایری خود بازگشتند.

بارش‌های سیل آسا به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی و دام عشایر شهرستان دنا خسارت زد

فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: بارش‌های سیل آسا به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی و دام عشایر شهرستان دنا خسارت زده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

درخشان زاده تصریح کرد: همچنین ۷ مزرعه پرورش ماهی از ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیده اند و به شالیزارهای مردم شهرستان نیز خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: به مناطق سیل زده شهرستان خدمات رسانی و امداد رسانی شد که در برخی مناطق بدلیل صعب‌العبور بودن بوسیله چهارپا امدادرسانی انجام شد.

فرماندار شهرستان دنا عنوان کرد: اگر از قبل اطلاع رسانی نمی شود و هشدار به مردم داده نمی شد قطعاً خسارات و تلفات ناشی از بارش‌های سیل آسا در شهرستان دنا بالاتر و بیشتر بود.

درخشان زاده بیان کرد: با رعایت کردن مردم و توجه به تذکرات و هشدارها خوشبختانه در این سیل تلفات انسانی نداشته‌ایم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا