کهگیلویه و بویراحمد

۲هزارو ۷۲۴ پرونده تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

۲هزارو ۷۲۴ پرونده تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

کریم روزبهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۳ هزار و۹۰۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی این استان امسال انجام گرفت.

وی بیان کرد: این بازرسی ها منجر به شناسایی سه هزار و ۵۷۲ فقره تخلف به ارزش ریالی افزون بر ۹۱ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال شد.

۲هزارو ۷۲۴ پرونده تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

روزبهان تصریح کرد: پرونده های اصناف متخلف استان برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بازرسی های انجام شده از اصناف این استان نسبت به مدت مشابه ۹ درصد افزایش یافت.

روزبهان عنوان کرد: همچنین امسال ۸۷۸ گشت مشترک با نهاد های نظارتی استان در سطح بازار انجام شد که نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۴۹ هزارو ۵۶۲ فقره بازرسی در قالب ۷۴۷ گشت مشترک از اصناف این استان انجام که در این زمینه یکهزارو ۵۲۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

روزبهان بیان کرد: پنج طرح ویژه نظارتی اعم از ایام نوروز خدمات سفر، ماه رمضان، طرح نظارتی دو مرحله ای ارتقاء امنیت اقتصادی و طرح مردمی سازی یارانه ها امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اعلام کنند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا