کهگیلویه و بویراحمد

۷۲درصد مردم کهگیلویه واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  منصور تقوی امروز در  جلسه شورای اداری از تزریق بیش از ۱۶۸ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ و با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی پرسنل مرکز بهداشت قریب به ۹۰هزار نفر دز اول، ۷۶هزار نفر دز دوم و سه هزار نفر دز سوم واکسن خود را دریافت کردند.

این مسوول تصریح کرد: از مجموع جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در شهرستان کهگیلویه تاکنون ۷۲ درصد از مردم با تزریق دو دوز واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: ضروری است افراد واجد شرایط برای تزریق دوز سوم واکسن خود به نزدیکترین پایگاه سلامت و یا مرکز بهداشتی و درمانی محل سکونت خود مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه اظهار داشت: واکسیناسیون به تنهایی برای خروج از شرایط نامطلوب کرونایی کافی نیست بنابراین از عموم مردم تقاضامندیم که همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزکی مناسب و  پرهیز از تشکیل و یا حضور در اجتماعات به بهانه‌های مختلف شادی و یا عزا، به حفظ سلامتی خود و عزیزانشان کمک کنند.

تقوی در ادامه به وضعیت ادارات و مدارس شهرستان در موضوع  واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: افراد باقی مانده جمعیت کارکنان اداری و جمعیت دانش آموزی که هنوز واکسینه نشده‌اند می‌بایست هر چه سریعتر تعیین تکلیف شده و نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند. 

انتهای پیام۸۲۰۱۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا