لرستان

۶ پروژه شاخص شهرداری خرم‌آباد در سال جاری

۶ پروژه شاخص شهرداری خرم‌آباد در سال جاری

سید احمد موسوی: به گزارش recive لرستان ، داریوش بارانی در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری recive گفت : در سال جاری در راستای تحول اساسی و تغییر سیمای شهر راهی جز برداشتن گامهای اساسی و اجرای طرحهای متفاوت نداریم .

وی افزود: در همین راستا با بهره گرفتن از کارشناسان و تلاش برای ارتقای منابع شهرداری ، بودجه امسال شهرداری با بیش از ۲۰۰ درصد افزایش به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسانده و در صحن شورا به تصویب رسید .

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بدنبال اجرای پروژه هایی هستیم که حس غرور برای مردم ایجاد شود اظهار داشت : سال ۱۴۰۳ پروژه های متفاوت زیادی در شهر استارت زده خواهد شد اما تمرکز اصلی ما اجرای ۶ طرح شاخص و ممتاز شهر خرم‌آباد است که تحول و تغییر اساسی در شهر ایجاد می کنند ‌ .

بارانی تصریح کرد : پروژه پل طبیعت که تپه کاسیت را به ورودی مسکن مهر متصل خواهد و طرح پل پیوند که پارک کیو را به تپه کیو و شهدای گمنام با چشم اندازی منحصربفرد متصل خواهند نمود.

وی ادامه داد : همچنین ۱۷ هکتار از مجموعه تپه شهدا به فضای زیبایی برای استفاده شهروندان تبدیل میشود و ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا ، پل افلاک و پل شهدای شهرداری که این دو طرح در اطراف پل گپ احداث خواهند شد ‌از دیگر پروژه های شاخص شهرداری در ۱۴۰۳ می‌باشند .

شهردار خرم‌آباد از اجرای خیابان موازی حافظ نیز خبر داد و گفت : مقدمات و مصوبات لازم اجرای این خیابان نیز در شرف انجام است و قطعاً در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ‌.

وی امیدواری کرد : در کنار ۶ پروژه شاخص و دهها طرح دیگر شهری ، ورودی های شهر نیز برای مجموعه شهرداری بسیار حائز اهمیت هستند و برنامه های اساسی نیز در خصوص اصلاح و سامان دهی ورودی ها در دست اجرا می‌باشد.

داریوش بارانی همچنین آسفالت را مهمترین مطالبه شهروندان خرم‌آبادی دانست و عنوان کرد: امسال ۹۰ میلیارد تومان به بحث آسفالت اختصاص دادیم و طی ۳ قرارداد و توسط ۳ پیمانکار آسفالت معابر و محلات مختلف شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا