یزد

۲۰ درصد مردم استان یزد یارانه دریافت نکردند

۲۰ درصد مردم استان یزد یارانه دریافت نکردند

به گزارش خبرگزاری recive از یزد، محمدرضا فلاحتی در جمع اهالی رسانه با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه ها اظهار کرد: این افراد یا از جاماندگان یا در سال‌های قبل انصراف داده و یا یارانه آنها قطع شده و یا جز دهک دهم هستند اما هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت یارانه نشده، سه ماه فرصت برای اعتراض خواهد داشت.

وی ادامه داد: اغلب شهروندان دو گروه درخواست دارند افرادی که قبلا یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت نمی کردند باید به سامانه ای که قرار است از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها آماده سازی شود مراجعه کنند و افرادی که تا فروردین امسال یارانه می گرفتند و اکنون دریافت نکرده اند جزو دهک دهم قرار دارند و مشمول یارانه نمی شوند.

فلاحتی با بیان اینکه تحقق عدالت یکی از مهمترین شعارهایی است که از ابتدای انقلاب مطرح شده خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های واقعی تحقق این عدالت بحث اصلاح نظام یارانه‌ای است. دلالان، قاچاقچیان کالا و تولید کنندگان خارجی بیشترین سود از ارز ۴۲۰۰ تومانی را کسب کردند که این عادلانه نبود.

وی اضافه کرد: شماره گویای ۰۹۲۳۳۳۳۶۳۶۲ و سامانه تلفنی ۰۲۱۶۳۶۹ اعتراضات مردمی را دریافت می‌کنند و افرادی که در بررسی‌ها مشمول دریافت یارانه می‌شوند،‌ یارانه ماه‌های قبل اجرای این طرح را هم دریافت خواهد کرد و سهم این افراد محفوظ باقی می‌ماند.

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان یزد در پایان یادآور شد: کارمندان این اداره کل آماده پاسخگوی مراجعات حضوری مردم و ثبت اعتراض آنها هستند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا