سمنان

۱۷ پایگاه ثابت و موقت هلال‌احمر در استان سمنان در ایام عید خدمت‌رسانی می‌کنند

۱۷ پایگاه ثابت و موقت هلال‌احمر در استان سمنان در ایام عید خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مظفر محمدخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان در ایام نوروز با سه طرح عملیاتی در نوروز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز جمعیت هلال‌احمر مانند همیشه با طرح امداد و نجات جاده‌ای در محورها در خدمت مردم است گفت: 14 پایگاه ثابت و سه پایگاه موقت و همچنین 2 پایگاه امداد و نجات در شهمیرزاد و شاهرود برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر است.

جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: همچنین در این ایام 68 نفر نیروی عملیاتی نفر روز آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز است.

مظفر خانی با اشاره به حضور جوانان جمعیت هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی گفت: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با استفاده از ظرفیت جوانان در ورودی جاده‌ها و شهرها به مسافران نوروزی خدمت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه‌های در وردی شهرها سمنان، شاهرود میامی، گرمسار و دامغان مستقر بوده و خدماتی مختلفی از قبیل سنجش فشارخون و. غیره ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اجرای طرح هلال رحمت از سوی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: طرح «هلال رحمت» در حوزه داوطلبان این جمعیت بوده که با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و توزیع بسته‌های معیشتی به کمک نیازمندان می‌آید.

مظفر خانی با بیان اینکه سهمیه استان در جمع‌آوری بسته‌های معیشتی دو هزار بسته است گفت: در مرکز استان نیز 500 بسته معیشتی هدف‌گذاری شده است که به مناسبت ایام عید و ماه رمضان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا