کهگیلویه و بویراحمد

۱۶ آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد در این پیام آمده است: ۱۶آذر همواره یادآور  همگامی دوعرصه بلند مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش اندوزی است.

تجلی علم مبتنی بر تعهد درکنار شهامت و ظلم ستیزی ناشی از تقوا و آزادگی در دانشجویان آزادیخواه و فساد ستیز ومبارز در۱۶آذر ماه ۱۳۳۲ الگوی ماندگار ویادگار مقدس تلاش در راستای ترویج دین راستین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

از آن روز و روسپیدی دانشجو ودانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی،همه نوشتار مقدس قاموس دین طلبی و آموختن دین مدارانه و آفریننده است.

جنبش عظیم نرم افزاری،تولید علم،گسترش پهنه اخلاق توام با تحصیل وتهذیب همراه با آموزش،امروز محصول دانشگاه ما و حضور درعرصه های گوناگون خدمت همه جانبه به مردم محصول دانشجویان متعهد وکوشای در تحصیل ماست. 

اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانشجوی استکبارستیز۱۶آذر،این روز بزرگ را درکنار همه دانشجویان عزیز،اساتید خستگی ناپذیر و همه دست اندرکاران تعلیم وتربیت گرامی داشته برای آن نور چشمان بهترین ها را آرزومندم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا