اردبیل

۱۳ آبان تبلور بصیرت انقلابی‌ جوانان و نوجوانان/بیش از ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج دانش آموزی در اردبیل برگزار شد

ایرج نقی پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال دانش‌آموزان سراسر استان اردبیل با حضور در تجمعات استکبارستیزی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان، بصیرت انقلابی‌ خود را نشان دادند.

وی افزود: این تجمعات با شعار محوری، «ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» برگزار شد و دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان نماد حق‌طلبی و مبارزه علنی ملت ایران و جوانان انقلابی در برابر شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا و جمع‌کردن بساط توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی است.

وی گفت:برای حرکت ۱۳ آبان بهترین تعبیر را امام راحل (ره) داشتند که تعبیر «انقلاب دوم» را به کار بردند و امروز جوانان و نوجوانان میدان داران اصلی گام دوم انقلاب هستند.

نقی پور افزود: در طول هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و اجتماعی در نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان اردبیل برگزار شد که برنامه‌های اجراشده، دانش آموز محور بود.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی علاوه بر برگزاری برنامه‌های حضوری، شاهد گرامیداشت این هفته با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و برگزاری نشست‌های بصیرتی و یادواره‌های شهدا به صورت‌ مجازی در بستر شبکه آموزشی شاد نیز بودیم.

وی از حضور پرشور و انقلابی‌ آحاد و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و از مشارکت و همکاری شایسته دانش‌آموزان و فرهنگیان و مجموعه سپاه حضرت عباس (ع) و آموزش و پرورش استان اردبیل در برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا