خوزستان

یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان آبادان توزیع شد

یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان آبادان توزیع شد

به گزارش خبرنگار recive از آبادان، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) طی آئینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان شهری، ۱۶۰۰ بسته معیشتی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان در سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در میان نیازمندان و افراد کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ شاپور احمدی، در این آئین اظهار کرد: امسال با حلول ماه مبارک رمضان و عملیات مواسات توزیع کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان در دو مرحله یکی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و دیگری به مناسبت عید سعید فطر کمک هاس مومنانه خود را در میان اقشار کم برخوردار این شهرستان توزیع می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، افزود: امروز در مرحله اول از این رزمایش یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی شامل برنج، ماکارانی، روغن، رب‌گوجه، تن‌ماهی، حبوبات و مرغ منجمد به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال توزیع شد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز اگر دستگاها و ارگان های شهرستان کمک‌رسانی کنند ۳ هزار و ۵۰۰ بسته دیگر را توزیع خواهیم کرد.

سرهنگ احمدی ارزش هر بسته معیشتی را ۵ میلیون‌ ریال عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه حدود یک سال کار توزیع کمک مومنانه را انجام می دهیم، توانستیم اطلاعات اقشار کم برخوردار و نیازمند این شهرستان را جمع آوری و بانک‌ اطلاعاتی را با بانک اطلاعاتی کمیته‌ امداد ادغام کردیم‌.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا بیشترین سهم توزیع به مددجویان کمیته امداد برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، با بیان اینکه در سال گذشته از ابتدای شروع کرونا تاکنون بیش از ۳ هزار بسته کمک مومنانه شامل مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی در میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: دستگاه‌هایی اجرایی و اداری و مردم عزیز روزه دار آبادان که تمکن مالی دارند در راستای دستگیری از مستمندان و نیازمندان کمک کنند تا بخشی از نیازهای اقشار کم برخوردار تامین شود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا