اخبار ورزشی

یک شرکت سعودی‌ برای خرید چلسی دست به کار شد

یک شرکت سعودی‌ برای خرید چلسی دست به کار شد

سایت گل در خبری اختصاصی از جزئیات پیشنهاد جدیدی که رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی برای فروش این باشگاه دریافت کرده است پرده برداشت.
مالک روس باشگاه چلسی به توجه به ارتباطش با ولادیمیر پوتین و جنگ روسیه با اوکراین، مجبور به فروش قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان شده است و تا الان هم دو سه پیشنهاد داشته که هیچ کدام‌شان به 3 میلیارد پوندی که او روی باشگاه قیمت گذاشته نزدیک نبوده‌اند.
اکنون سایت گل مدعی شده است که یک شرکت سعودی به ریاست فردی به نام محمد الخریجی برای خرید چلسی دست به کار شده است است و نه تنها قصد تملک این باشگاه را دارد بلکه برنامه‌هایی برای توسعه ورزشگاه خانگی این تیم استمفوردبریج و تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله آنتونیو رودیگر و سزار آسپیلیکوئتا را هم در دستور کار قرار داده است.
ظاهراً مشتری جدید چلسی نه تنها دغدغه حفظ ترکیب فعلی تیم برای ادامه دادن به رقابت برای کسب مهمترین افتخارات داخلی و خارجی را دارد بلکه می‌خواهد سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای توسعه آکادمی باشگاه و تقویت تیم بانوان آن نیز انجام دهد.
الخریجی و فرزندان او همگی طرفدار چلسی هستند و به همین دلیل هم آنها نسبت به خرید این باشگاه تمایل دارند. او رئیس یک شرکت رسانه‌ای است که در حوزه کاری خود جزو قویترین شرکت‌های خاورمیانه محسوب می‌شود. درآمد این شرکت در حدود یک میلیارد دلار در سال تخمین زده می‌شود.
در همین حال شرکت خودروسازی هیوندا کره جنوبی نیز به تازه‌ترین شریک تجاری باشگاه چلسی تبدیل شد که برای تحریم مالک روس این باشگاه، به شراکتش با آبی‌پوشان لندن خاتمه داد. پیش از این شرکت رسانه‌های «Three»، اسپانسر روی پیراهن باشگاه چلسی نیز به همکاری‌اش با این تیم خاتمه داده بود.
256 251

حتما بخوانید : دردسر ویدئوچک!

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا