کهگیلویه و بویراحمد

یک سؤال اساسی از نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج هر چند در طول دو سال اخیر دانش‌آموزان به اندازه یک هفته حضوری در سر کلاس‌های درس حضور پیدا نکرده‌اند اما عاقبت این ویروس هم به بن‌بست خواهد رسید و کار و زندگی روزمره مردم و تحصیل دانش‌آموزان در مدارس به مانند گذشته دوباره آغاز خواهد شد.

مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در طول این دو سال مشتری نداشت و به قولی مدارس پس از سالها که جست و خیز و بازیگوشی کودکانه دانش‌آموزان را در خود می‌دید در این مدت در تعطیلات و استراحت اجباری به سر می‌برد.

اما شاید بهترین فرصت برای مسئولان و متولیان امر به خصوص آموزش و پرورش و نوسازی مدارس همین دو سال بود تا کمبودها و نواقص مدارس استان را برطرف کنند.

سخن به گزاف نگفته‌ایم اگر بگوییم مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در کل کشور از حیث نواقص و کمبودها سرآمد بوده مدارسی که بعضاً یا سرویس بهداشتی نداشته و یا اگر دارند نبود آنها بهتر از داشتن است.

مدارسی که بعضاً سرویس آبخوری و همچنین مکان و فضای ورزش و نرمش صبحگاهی ندارد در حالی که با اندک تدبیر مسئولان می‌شد این مشکلات را برطرف کرد.

وضعیت مدارس روستایی استان که به هیچ وجه مناسب نیست و بسیاری از این مدرسه ها علاوه بر نداشتن لوازم گرمایشی و سرمایشی از داشتن یک چشمه بهداشتی درست و حسابی هم محروم هستند.

 اکنون لازم است مسئولان نوسازی و آموزش و پرورش استان توضیح دهند در طول دو سال اخیر چه اقدامی برای رفع این مشکلات انجام دادند دوسالی که مدارس خالی از جمعیت دانش‌آموزی بود و می‌بایست مسئولان و متولیان امر با خیال راحت به مشکلات رسیدگی و نواقص را برطرف می‌کردند.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا