اخبار ورزشی

یک بام و دو هوای سرمربی نساجی در حمایت از داور خبرساز!/عکس

یک بام و دو هوای سرمربی نساجی در حمایت از داور خبرساز!/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ پس از پایان بازی استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با برتری نساجی همراه بود، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی صحبت هایی درباره داوری گفت.
مجیدی در سخنان خود، با انتقاد از داوری بازی گفت که یک داور که در دوران قضاوتش شیتیل بگیر بوده در کمیته داوران پست و مقام گرفته و از کسی نام نبرد. پس از آن اما، خیلی ها این سخنان مجیدی را خطاب به علی خسروی، داور سابق فوتبال تعبیر کردند و خسروی در هم در صفحه شخصی خود، استوری هایی در پاسخ به مجیدی و مستقیما خطاب به او منتشر کرد.
نکته جالب اما حمایت ساکت الهامی، سرمربی نساجی از علی خسروی است. الهامی در هفته بیستم لیگ برتر و پس از تساوی مقابل استقلال، سخنان خود درباره یک صحنه مشکوک در بازی گفت که هرکسی بگوید این صحنه خطا بوده، می پذیرد بجز خسروی و مظفری زاده.(اینجا بخوانید)
حالا دقیقا پس از یک ماه، الهامی این بار به حمایت از خسروی پرداخته و به نوعی سخنان خودش را نقض کرده است. جالب است او در این چند روز حسابی از فرهاد مجیدی هم تمجید کرده بود اما حالا در ماجرای درگیری او با خسروی طرف کارشناس داوری را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز شجاع به پرسپولیس؛لژیونر مغضوب بر می‌گردد؟

ماجرای ملاقات مدیرعامل پرسپولیس و گلر لیگ برتری

یکه‌تازی عابدزاده در لالیگا/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا