سمنان

یکی از مهم ترین دغدغه های ما جلوگیری از حوادث کار است

یکی از مهم ترین دغدغه های ما جلوگیری از حوادث کار است

به گزارش خبرگزاری recive سمنان ، محمد رضا صادقی در آئین گرامیداشت سالروز تصویب آیین نامه قانون کار که بعد از ظهر دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شرکت فروسیلیس ایران برگزار شد با اشاره به بروز حوادث کارگری گفت : یکی از مهم ترین دغدغه های ما جلوگیری از حوادث کار است و لازم است همه کارفرماها ، موضوع ایمنی کار را جدی بگیرند
صادقی گفت : نیروهای انسانی ما ، هزینه ای نیستند ؛ بلکه به عنوان سرمایه محسوب می شوند و لازم است کارفرمایان توجه ویژه خود را به نیروی انسانی معطوف دارند .
وی برگزاری اردوها و افزایش کیفیت امور رفاهی برای جامعه کارگری را منجر به ایجاد انگیزه و نشاط دانست و عنوان کرد : فاصله بین کارگر با مدیر کارگاه و کارخانه کم شود تا در صورت نیاز کارگر خواسته خود را اعلام و احساس آرامش کند.
صادقی با تاکید بر اینکه ۵۱ درصد مشاغل استان خدماتی است ، گفت : دومین پارک فاوای کشور در استان سمنان با بکارگیری ۱۶۰ فعال آی.تی در قالب نظام صنفی رایانه ای راه اندازی خواهد شد.
صادقی ورود جوانان به عرصه گردشگری با هدف افزایش ارزش افزوده را ضروری دانست و تصریح کرد : استان سمنان در تولید لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و اینترنت اشیا (I.o.t ) پیشتاز است .

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا