اخبار ورزشی

گواردیولا: امروز بازی کلاسیک «ترن هوایی» را دیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته یکی از هیجانی‌ترین دیدارهای نزدیک به سال نو، معروف به «باکسینگ‌دی» برگزار شد. منچسترسیتی در مصاف با لسترسیتی به برد پرگل 6 بر 3 رسید و یکی از نمایش‌های کلاسیک باکسینگ‌دی را به ثبت رساند.

پپ گواردیولا گفت: بازی امروز، همان بازی کلاسیک ترن هوایی‌وار باکسینگ‌دی بود. یک دیدار پر گل، پر از هیجان و دیدنی برای تماشاگران که خوشحالم با برد برای ما به پایان رسید. یک برد دیگر که برای اهمیت ویژه‌ای دارد و باعث می‌شود تا روند مثبت ما ادامه پیدا کند. اکنون ما 3 روز استراحت می‌کنیم تا برای دیدار بعدی آماده شویم.

به گزارش فارس، منچسترسیتی در نیمه اول نمایشی فوق‌العاده از خود نشان داد و با توجه به ضعف بازیکنان لسترسیتی توانست به برد قاطع 4 بر صفر دست یابد. در حالی که همه گمان کردند بازی دیگر به پایان رسیده اما لسترسیتی در نیمه دوم نمایشی خیره‌کننده از خود نشان داد و در کمتر از 20 دقیقه به 3 گل مقابل سیتی رسید. در اینجا همه معتقد بودند شاگردان راجرز می‌توانند کامبک خود را تکمیل کنند ولی «آیمریک لاپورت» با ضربه سر خود از ارسال کرنر گل پنجم سیتیزن‌ها را به ثمر رساند تا عملاً بازی به پایان برسد.

گواردیولا در این خصوص گفت: اصلا انتظار نداشتم که لسترسیتی در نیمه دوم چنین کامبکی بزند. البته در بین 2 نیمه من با بازیکنان صحبت کردم چون با اینکه با 4 بر صفر پیش بودیم ولی هر دفعه آنان به دروازه‌ ما نزدیک می‌شدند، موقعیت گلی برای آنها فراهم بود.

وی ادامه داد: لسترسیتی تیم بزرگی است و کیفیت بالایی دارد. آنها در نیمه دوم سیستم خود را به 1-4-5 تغییر دادند و به خوبی از خط عقب بازی‌سازی را انجام دادند. آنها بازیکنان خوبی مثل وسترگارد، کلچی ایهیناچو و لوکمان دارند و عالی کار کردند.

منچسترسیتی اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس با یک بازی بیشتر و 47 امتیاز در صدر قرار دارد. لیورپول با 41 امتیاز، چلسی با یک بازی بیشتر و 41 امتیاز و آرسنال با یک بازی بیشتر و 35 امتیاز در رده‌های دوم و چهارم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا