اخبار ورزشی

گل‌گهر در زمین ۲۷ در جدول ۲۰ /عکس

گل‌گهر در زمین ۲۷ در جدول ۲۰ /عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ سیرجانی ها که در فصل اول حضورشان در لیگ برتر تا پایان فصل تنها ۳۳ امتیاز کسب کرده بودند و به سختی در لیگ برتر ماندگار شدند، در فصل دوم با هدایت امیر قلعه‌نویی با ۴۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور رتبه پنجم را کسب کردند.

نکته جالب توجه دیگر در مورد گل گهر اینکه آنها فصل قبل در پایان هفته چهاردهم با اینکه شروع بسیار خوبی داشتند، با این حال 19 امتیاز کسب کرده بودند و حالا در پایان هفته چهاردهم لیگ بیست و یکم، اگر با حکم کمیته استیناف هفت امتیازی که در سه دیدار برابر استقلال، پیکان و سپاهان کسب کردند و با حکم کمیته انضباطی از آنها گرفته شد، به جدول امتیازات این تیم 20 امتیازی در پایان هفته چهاردهم اضافه شود، آنها با 27 امتیاز  بالاتر از سپاهان در رتبه سوم قرار می گیرند که سه امتیاز از 28 امتیاز حال حاضر را با حکم کمیته انضباطی دریافت کرده است تا شاگردان امیرقلعه نویی در رتبه سوم مسابقات قرار بگیرند.

گل‌گهر در زمین ۲۷ در جدول ۲۰ /عکس

در این بین حضور امیر قلعه‌نویی در جمع آبی پوشان سیرجانی بی تردید تاثیر زیادی در پیشرفت این تیم در جدول و کسب امتیاز داشته است. اتفاقی که شاید گل‌گهر با مربی دیگری آن را تجربه نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید

  • باورنکردنی؛این اسطوره فوتبال هم قلیانی شد!/عکس

  • استقلالی‌ها ژست قهرمانی گرفتند/عکس

  • خبر بد علی کفاشیان به فوتبالی‌ها

251253 

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا