اخبار ورزشی

گل‌محمدی: کسب ۳ امتیاز هدف اصلی پرسپولیس بود

گل‌محمدی: کسب ۳ امتیاز هدف اصلی پرسپولیس بود

به گزارش خبرگزاری recive؛ یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: به همه هواداران این برد را تبریک می‌گویم و از بچه ها به دلیل زحماتی که برای این برد کشیدند، تشکر می‌کنم. در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم.  یک بازی فعال همراه با جا به جایی زیاد انجام دادیم. موقعیت‌های خیلی خوبی هم به دست آوردیم که توانستیم از دو فرصت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: این دو گل از روی ضربات ایستگاهی بود. نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. خوب توانستیم در زمین حریف به هم پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم. شاید در نیمه دوم مقداری تحت تاثیر جوانی، انگیزه بالای حریف برای جبران و استرس حفظ نتیجه قرار گرفتیم. با توجه به باخت قبلی این موضوع طبیعی بود. البته نباید از بازی خوب نفت مسجد سلیمان هم صرف نظر کنیم که شجاعانه و جسورانه بازی کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل سوم برسیم اما توپ به تیر خورد. در مجموع این سه امتیاز با توجه به وضعیت جدول خیلی برای ما مهم و هدف اصلی مان بود. خوب به این هدف رسیدیم.
گل‌محمدی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در دربی عنوان کرد: تا آن بازی شش روز فاصله است و باید خوب خودمان را ریکاوری کنیم. دیدار مهم و حساسی را پیش رو داریم. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با حس خیلی خوب برد به زمین رفتند. 
وی در مورد داوری بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: تیم داوری روز پرتنشی نداشت و صفایی و همکارانش خوب بازی را مدیریت کردند. هر دو تیم بازی جوانمردانه ای انجام دادند و یکی از دیدارهایی بود که کمترین تنش را داشت. حتی می‌توانم بگویم تنشی وجود نداشت. از  نیمکت نفت مسجد سلیمان هم تشکر می‌کنم که احترام متقابلی برای ما قائل بود. کنار زمین نظم خیلی خوبی وجود داشت و همه تمرکزمان روی کارهای فنی بود.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: کیفیت دو تیم خیلی کمک کرد تا داور بتواند بازی را مدیریت کند. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

ترابی مجوز حضور در دربی را گرفت

از بی‌عدالتی‌ها به کجا پناه ببریم؟

نائب قهرمانی سرخوش در اسنوکر قهرمانی جهان/عکس

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا