اخبار ورزشی

گلزن استقلالی ها زیر ذره بین اسکوچیچ

گلزن استقلالی ها زیر ذره بین اسکوچیچ

به گزارش خبرگزاری recive؛ سلمانی که پیوستنش به استقلال در نقل و انتقالات تابستانی باعث تعجب هواداران این تیم شده بود و تقریبا بیشتر آنها حس خوبی به این انتقال نداشتند، تبدیل به یک مهره تاثیرگذار در ترکیب تیم فرهاد مجیدی شده است.
بعد از گلزنی مقابل هوادار در هفته اول و باز کردن دروازه سپاهان در هفته دهم، جعفر سلمانی باز هم زننده گل سه امتیازی استقلال بود و در روزی که به نظر می‌رسید دروازه ایمان صادقی طلسم شده، سلمانی قفل دروازه او را شکست تا فاصله استقلال با پرسپولیس را به ۵ امتیاز برساند.
سلمانی جدا از ۹ امتیازی که تا امروز به تنهایی برای استقلال به ارمغان آورده، در دو بازی مهم دیگر هم در پیروزی استقلال نقش مهمی داشته و با پاس گلهای او بود که شاگردان مجیدی موفق شدند ذوب آهن را در لیگ و پیکان را در جام حذفی شکست دهند.
حالا دیگر کسی به سلمانی به چشم یک خرید عجیب و غریب نگاه نمی‌کند و اتفاقا طرفداران استقلال از خرید تابستانی تیمشان، تا حدود زیادی راضی هستند به خصوص آنکه این ۹ امتیاز می‌تواند نقش مهمی در قهرمان شدت آنها در لیگ بیست و یکم داشته باشد.شنیده ها حاکی از آن است که سلمانی شانس خوبی برای دعوت مجدد به تیم ملی برای اردوی بعدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بگذارید یزدانی و مرادمند فردا بازی کنند!

رونمایی یحیی از بازیکن جدید سرخ پوشان

پایان کار فوق ستاره پرتغالی؟

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا