یزد

گزارش میدانی از روند عرضه بنزین در یزد/ 20 جایگاه‌های وارد مدار شدند+فیلم

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، پیش از ظهر امروز به دلیل اختلال فنی در سیستم توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی جایگاه‌های توزیع سوخت در استان یزد همزمان با دیگراستان‌های کشور قطع و فرآیند سوخت‌رسانی برای چند ساعت با مشکل مواجه شد.

 بررسی‌های میدانی خبرنگار فارس از وضعیت توزیع سوخت در یزد نشان می دهد که فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت آفلاین آغاز شده و فرآنید سوخت گیری خودروها بدون مشکل در حال انجام است.

محمدرضا جلالی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد، در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به این که در حال حاضر نرم افزار توزیع سوخت ملتهب است، نمی توانیم آمار دقیقی از تعداد جایگاه های فعال و غیرفعال گزارش کنیم.

وی افزود: برخی از جایگاه های توزیع سوخت در استان یزد به صورت آفلاین فعال شدند و در حال توزیع سوخت با سهمیه آزاد هر لیتر سه هزار تومن هستند.

مدیر  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد در ادامه با بیان این‌که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت ذخیره شده مردم پیش نخواهد آمد، گفت: رفع سریع قطعی سیستم توزیع سوخت در دستور کار جدی شرکت نفت قرار گرفته است.

جلالی با اشاره به این موضوع که مشکل نرم افزاری بوده و هیچ مشکلی در حوزه سخت افزاری توزیع سوخت در استان یزد وجود ندارد، تأکید کرد: با توجه به تلاش واحد فنی و انفورماتیک شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران امیدواریم طی چند ساعت آینده مشکل قطعی سیستم برطرف و ارائه خدمات توزیع سوخت به روال عادی برگردد.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران در حال حاضر 20 جایگاه فعال در سطح استان یزد آماده ارائه خدمات سوخت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/الف/ر


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا