کهگیلویه و بویراحمد

گروه جهادی فدائیان ولایت همچنان در کنار زلزله زدگان سی‌سختی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، سید ذوالفقار مظاهری مسؤول گروه جهادی فدائیان ولایت از روزهای اول زلزله تا به امروز در حال خدمات‌رسانی به زلزله زدگان دنا است.

  سید ذوالفقار مظاهری بیش از 15 سال است که فعالیت فرهنگی و جهادی در مناطق محروم استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهد.

مظاهری در خصوص زلزله سی سخت گفت: از همان شب اول زلزله بر خود و گروه فدائیان ولایت واجب دیدم که به کمک زلزله زدگان شهرستان دنا بشتابیم و به آنها خدمت‌رسانی کنم و خیلی خوشحالم که توانستم  تا الان در کنار مردم خوب این دیارباشم و گوشه‌ای از درد و رنج آنها را کم کنیم.

مظاهری اظهار داشت: گروه جهادی فدائیان ولایت علاوه بر دیگر کارهای جهادی و خدماتی که در شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف انجام دادند ساخت ۱۰ واحد خانه مسکونی افراد کم برخوردار و ضعیف جامعه را که توان ساختن نداشتند را متقبل شدند و با هزینه ای کمتر از  هزینه هایی که دیگر پیمانکاران در حال ساخت هستند را به اتمام رسانده است.

مسؤول گروه جهادی فدائیان ولایت گفت: زمانی که ما ساخت این ۱۰ واحد را شروع کردیم هزینه‌ها خیلی پایین تر بود ولی به محض شروع ساخت و سازها، هزینه کارگر و بنا دو برابر شد، مصالح ساختمانی به شدت افزایش قیمت پیدا کرد ولی گروه جهادی فدائیان ولایت به دلیل اینکه توافق کرده بودند که ساختمان‌ها را تکمیل کنند و تحویل این افراد دهند و از لحاظ اخلاقی هم در شأن گروه جهادی فدائیان ولایت نبود که بخواهند ساختمان ها را  نیمه کاره رها کنند و  به همین خاطر با جدیت تمام در حال تکمیل این ۱۰واحد ساختمان هستند و از همه خیرین تقاضای کمک و مساعدت لازم را دارند.

 

 

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا