کردستان

گرمخانه نایسر راه اندازی شد

گرمخانه نایسر راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری recive از سنندج، محمد سلیم کریمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهر سنندج گرمخانه شهرداری و کمپ بانوان بهزیستی برای بانوان  و مرکز گذری بهزیستی  به طور شبانه برای ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خوابها فعال اند، اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت منطقه نایسر و با هدف کاهش آسیب های سرمای هوا در این فصل، گرمخانه نایسر فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: با تقسیم کار صورت گرفته برای دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هم افزایی خوبی در حوزه معتادین متجاهر صورت گرفته است.

کریمی گفت: در حوزه مبارزه با اعتیاد و نیز توسعه فعالیت های منجر به درمان، نهادهای مردمی و سمن ها  نیز همراهی شایسته ای در شهرستان های استان داشته اند.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بیان کرد: فعالیت های فرهنگی و آگاهی بخشی همچنان بهترین بستر برای مبارزه با مواد مخدر است و ضروری است هم افزایی بیشتری در این حوزه صورت بگیرد.

این گرمخانه با همکاری و حمایت خیرین و فعالین نایسر از جمله  آقای خرامانی و آقای ویسی  و همراهی  شهرداری نایسر، هلال احمر استان، دادستانی مرکز استان، کلانتری ۱۸نایسر و شرکت گاز در محل دهیاری قدیم راه اندازی شده است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا