اخبار ورزشی

کنعانی‌زادگان: کمی انگلیسی بلدم به داور گفتم کوچ!/ اگر استقلالیها ناراحت هستند عذرخواهی می کنم/ شجاع در جام تخت جمشید هم بازی کرده!

خبرورزشی –

محمدحسین کنعانی‌زادگان در ابتدای صحبت‌هایش با محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر درباره کاپیتانی‌اش در الاهلی در بدو حضور در این تیم قطری گفت: یک جریانی دارد که با توضیح بدهم. دقیقه ۵۰ بود که دفاع راست ما تعویض شد و بازوبند را زمین انداخت و دیدم کسی برنمی‌دارد. دقیقا هم نزدیک من بود و باید پرتاب اوت می‌کردم. من هم رفتم بازوبند را برداشتم و آن را روی بازویم انداختم و بازی کردم. بازی بعدی هم همان دقایق بود که بار دیگر دفاع راست ما تعویض شد و اینبار خودش آمد و بازوبند را به من داد. چون در آن بازی استوری گذاشته بودم، خودش آمد بازوبند را داد.

وی درباره شرایط تیمش گفت: یکی دو بازیکن ایرانی الاصل در الاهلی داریم. تیم جوانی داریم و تا حدی هم انگلیسی بلدم.

کنعانی‌زادگان در واکنش به اینکه شجاع خلیل زاده مدعی شده او انگلیسی بلد نیست و در یکی از بازی‌ها داور را با کوچ (مربی) صدا زده بود گفت: در آن بازی اعصابم را داور خراب کرده بود و به اشتباه او را صدا کردم. شجاع گفت حواست باشد. در آن بازی داور گل ما را قبول نکرده بود و واقعا اعصابم را خراب کرد. در یکی از بازی‌ها هم که با شجاع کل کل می‌کردیم، داور گفت مودب باشید، من فارسی بلدم!

مدافع اسبق پرسپولیس که در این تیم و همچنین تیم ملی با شجاع خلیل زاده همبازی بوده، در تمجید وی با کنایه گفت: من همیشه برای او احترام قائلم و البته او خیلی قدیمی است. به نظرم در جام تخت جمشید هم بازی کرده است! خیلی چیزها از او یاد گرفتم. هم شجاع و هم آقا سید (سیدجلال حسینی) چیزهای زیادی یاد گرفتم. آقا سید خیلی چیزها به من یاد داد و خیلی سرم غر زده اما باعث شد تا پیشرفت زیادی داشته باشم. 

وی درباره هماهنگی‌اش در خط دفاعی گفت: ما دیگر ارتباط چشمی داریم و وقتی یک حرف کوتاه می‌زند متوجه می‌شوم که چه می‌خواهد و چشم بسته همدیگر را متوجه می‌شوم. 

کنعانی‌زادگان درباره همبازی بودنش با کادرفنی کنونی تیم ملی گفت: آن سال که در پرسپولیس بودم سال آخر بازی آقا کریم (باقری) بود. آقا مهدوی کیا بود و همچنین وحید هاشمیان در آن حاضر بودند. سن من خیلی کم بود و ۱۷ سالم بود. ۳-۲ بازی هم کردم. 

مدافع تیم ملی که کری‌های شدیدی با رقیب داشته، اکنون با عذرخواهی از هواداران حریف اینطور می‌گوید: اگر کسی از این بابت از دست من ناراحت شده، چه سپاهان و استقلال و … من عذرخواهی می‌کنم. من فقط برای کل کل و جذابیت هواداران این کار را کردم و قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم. 

کنعانی‌زادگان درباره اینکه آیا قصد ازدواج دارد یا خیر گفت: نه، فعلا نه. ازدواج قطعا مسوولیت سنگینی دارد و فعلا باید خودم را جمع و جور کنم و به خانواده‌ام برسم و آن هم به موقع‌اش. 

مدافع تیم ملی درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در دیدارهای اخیر و جدال با کره جنوبی گفت: جا دارد از آقای اسکوچیچ و کادرفنی اش تشکر کنم. کره جنوبی هم تیم قدرتمندی است اما ما ایران هستیم و با قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد و انشاالله به سه امتیاز برسیم. چیزی جز سه امتیاز ما را راضی نخواهد کرد و مردم ما را شاد نمی‌کند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا