اخبار ورزشی

کنایه‌های بی‌پایان به راموس در پاریس

کنایه‌های بی‌پایان به راموس در پاریس

به گزارش خبرگزاری recive، سرخیو راموس تابستان امسال و پس از سال ها بازی برای رئال مادرید با اتمام قراردادش راهی پی اس جی شد. بین او و سران رئال اختلاف وجود داشت و جدایی به شکلی مناسب و در شان کاپیتان باشگاه نبود.
راموس شروع خوبی در پی اس جی نداشت و ماه ها به دلیل مصدومیتی مزمن به دور از میادین بود. او اخیرا توانست چند بازی برای پاریسی ها انجام دهد ولی به فاصله دو هفته تا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال، بار دیگر مصدوم شد و این دیدار را از دست داد. مشخص نیست او به بازی برگشت می رسد یا خیر.
اخیرا و پس از شکست 3-1 پی اس جی از نانت، رسانه ها از مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی بابت سیستم چرخشی او انتقاد کرده اند ولی ژروم آلونزو گلر سابق پی اس جی در دفاع از سرمربی آرژانتینی گفت:« واقعا کسی دردسرهای پوچتینو در پی اس جی را درک می کند؟  او در تیم خودش دو دروازه بان درجه یک دارد که در هر بازی مجبور به انتخاب یکی است. پوچتینو مدافعی چون راموس را دارد که طولانی‌ترین مصدومیت تاریخ را تجربه می کند و پس از یکی دو بازی چند ماه مصدوم می شود. مصدومیت نیمار، سفر ملی پوشان آفریقایی به جام ملت های آفریقا و مسائلی دیگر باعث شده او چاره ای جز استفاده از سیستم چرخشی نداشته باشد.»
آلونسو در مورد استفاده از ناواس و دوناروما برای دروازه پی اس جی گفت:« باید عملکرد هر دو تا به اینجا را بررسی کرد. اینکه کدام یک اشتباهات فاحش تری داشته است. با همه علاقه ام به ناواس باید بگویم که اشتباهات او بیشتر و تاثیرگذارتر بوده و دوناروما لایق فیکس شدن است.»

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا