سیستان و بلوچستان

کمیت گرائی و مراسم زدگی مهمترین آسیب فعالیت های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری recive از زاهدان، عباس شیراوژن در جلسه بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: عملکرد و رفتارها اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در ترسیم دیدگاه های فرهنگی و شکل گیری اخلاق حرفه ای دانشجویان موثر است و به همین دلیل فعالیت های فرهنگی را محدود به عملکرد یک حوزه معاونت نمی بینیم.

وی افزود: هر چند حوزه های معاونت فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان متولی اصلی این حوزه شناخته می شوند امّا لازم است تا همه مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه با تاثیرات و نقش فرهنگی خود آشنا باشند و از تمام توان خود برای حفظ کرامت و منزلت جامعه دانشجوئی استفاده کنند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این جلسه گفت: به رغم برخی کمبودها و بعضا کم کاری ها، جامعه پزشکی، پرستاری و سایر کارکنان حوزه بهداشت و درمان در طول ۲۰ ماه اخیر با تمام وجود در کنار مردم بودند که این امر نشان دهنده عجین بودن فرهنگ و اخلاق حرفه ای با تخصص در دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

سیدمحمد هاشمی شهری ادامه داد: گروه های جهادی، خیرین سلامت و نیروهای نظامی و نهاد های انقلابی در اوج همه گیری کرونا در کنار ما بودند که این واقعیت نیز بیانگر عمق ارزش های فرهنگی و سرمایه های اجتماعی در جامعه ماست.

وی افزود: انتقال این ارزش ها و سرمایه ها به نسل های بعدی و دانشجویان فعلی را مهم ترین وظیفه خود در حوزه فرهنگی می دانیم.

انتهای پیام/75005

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا