سمنان

کلیپ عصر امید در سمنان کلید خورد

کلیپ عصر امید در سمنان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص کلیپ عصر امید که در راستای برگزاری رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورده است اظهار کرد: نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که ما حصل تلاش فرزندان این آب و خاک است از جمله اهداف ساخت این کلیپ محسوب می شود.

وی با اشاره به حضور تمام واحدهای استان سمنان در این کلیپ گفت: تهیه‌کنندگی و کارگردانی این کار را مهدی نجفی از فیلمسازان توانا و مطرح استان سمنان به عهده دارد که آثار ارزشمندی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

مصطفی فیض ادامه داد: در این پروژه علی ابک و مصطفی نوری به عنوان تصویربردار و کمک تصویربردار و محمد پهلوان به عنوان تدوینگر ایفای نقش می‌کنند.

فیض با بیان اینکه کلیپ عصر امید با تکنیک بی رول ساخته می شود در خصوص مشخصات فنی این تکنیک گفت: امروزه ویدئوهای جذاب بی رول را می توان همه جا دید، یوتیوب، اینستاگرام و هر پلتفرم مبتنی بر تصویر، قابلیت پخش این سبک از ویدئو ها را دارد.

وی ادامه داد: در این سبک جدید تولید محتوا ویدئوهایی بدون دیالوگ ساخته می‌شود و تصاویر متعدد با ریتم بالا همراه با موسیقی متناسب نمایش داده میشود که برای مخاطبان به خصوص مخاطبان جوان بسیار جذاب است.

مدیر روابط عمومی استان سمنان؛ استفاده از جلوه های ویژه صوتی و تصویری را از ویژگی های اثربخش این سبک از ویدئو عنوان کرد و با ابراز امیدواری گفت: با توجه به وجود خیل عظیم دانشجویان و مخاطبان جوان دانشگاهی و عمومی، به کارگیری این سبک می تواند تأثیر قابل قبولی در اقبال عمومی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای تولید این کلیپ ۹۰ ثانیه ای بیش از پنج روز تصویربرداری در واحدهای استان انجام شده است، افزود : باعث افتخار است که تمام عوامل تولید این اثر از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی افزود با هماهنگی تیم تولید در تلاش هستیم کلیپ زیبای عصر امید تا پایان هفته جاری اکران شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا