اخبار ورزشی

کلین‌شیت پرسپولیس در روز تاریخ‌سازی سیدجلال

کلین‌شیت پرسپولیس در روز تاریخ‌سازی سیدجلال

به گزارش خبرگزاری recive؛ یحیی گل‌محمدی در اولین بازی نیم فصل دوم کاپیتان اول خود را برابر فولاد خوزستان به میدان فرستاد تا سیدجلال برای دویست و پنجاهمین بار برای پرسپولیس به میدان برود و پرسپولیس هم بار دیگر کلین‌شیت کند. او به این ترتیب از آمار ۲۴۹ بازی بهروز رهبری‌فرد گذشت و اکنون بعد از علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و افشین پیروانی در رتبه پنجم تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی قرار دارد.

سید جلال حسینی اولین بار در ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۱، به پرسپولیس ملحق شد. پیوستن او به پرسپولیس همزمان با حضور محسن بنگر و حسین ماهینی بود. او در پایان قراردادی که داشت از پرسپولیس جدا شد که بسیار هم پرسر و صدا بود. او برای بازگشت دوباره به پرسپولیس بسیار سخت کار کرد و در حالی که ستاره تیم ملی بود، با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشت، برانکو ایوانکوویچ را متقاعد کرد او را به پرسپولیس برگرداند.

کاپیتان سرخ پوشان در ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، باردیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و از آن پس بخش مهمی از پروژه قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس بود.

او با ۹ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی کشور، یک هت تریک قهرمانی (لیگ، جام حذفی و سوپرجام) و چهار قهرمانی سوپر جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ در رقابت‌های باشگاهی ایران است.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

  • پنجره نقل‌ و انتقالات پرسپولیس بسته شد!

  • بازی و مربیگری در سپاهان لیاقت می خواهد!

    ۲۵۱ ۲۵۴

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا