سمنان

کشف ۵۲۳ کیلو مواد مخدر در عملیات کویری پلیس

کشف ۵۲۳ کیلو مواد مخدر در عملیات کویری پلیس

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سردار “عبدالله حسنی” در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات کشف این محموله پرداخت و اظهار داشت: در پی دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در خصوص انتقال یک محموله بزرگ از دل کویر، هماهنگی ها و اقدامات لازم برای دستگیری قاچاقچیان انجام شد. 

 وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد قاچاقچیان، محموله را از شرق به قصد توزیع در نقاط مرکزی و شمالی کشور بارگیری کرده و در پوشش مسافرت خانوادگی آن را حمل می کنند. 

 فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: عملیات پلیس برای دستگیری این افراد طراحی و چند تیم ویژه و تخصصی به محور کویری دامغان _جندق اعزام شدند و محور را به صورت نامحسوس کنترل کردند. 

 به گفته سردار حسنی، پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام خودروی زانتیای قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست برای بررسی های بعدی صادر شد که راننده بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار می‌کند. 

 این مقام ارشد انتظامی به اجرای طرح مهار اشاره کرد و افزود: در اثنای تعقیب و گریز، ماموران با رعایت تمامی جوانب و قوانین به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف می‌کنند. 

سردار حسنی از کشف ۴۳۵ کیلوگرم حشیش و ۸۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: ۵ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا