سمنان

کشف ۴۹ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

کشف ۴۹ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، سرهنگ “سید علی میر احمدی” در گفتگویی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی شبانه روزی بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از منطقه مرزی روتک و محور مواصلاتی شهرستان خاش (جون آباد) به شهرستان زاهدان با خبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی شد .

وی افزود : یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش طی هماهنگی قضایی صورت گرفته و با هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به محور مواصلاتی اعلامی اعزام و پس از شناسایی خودرو آن را توقیف کردند .

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد .

جانشین انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک اَبر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا