اجتماعی

کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته/ عکس

کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته/ عکس

ساعت ۲۳:۱۹ شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مالک اشتر، بین خیابان کارون و قصرالدشت، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند در یک ساختمان سه طبقه مسکونی، در طبقه آخر در یک واحد حدوداً ۷۰ متری آتش‌سوزی روی داده و کاملاً این واحد شعله‌ور بود.

آتش از پنجره‌ها به بیرون می‌زد که آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند همچنین ساکنان طبقات پایین‌تر پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ساختمان خارج شده بودند اما اطلاعات اولیه حاکی از آن بود یک مرد حدوداً ۵۳ ساله که ظاهراً تنها در آنجا زندگی می‌کرد، در واحد محبوس است.

آتش‌نشانان با وجود حجم زیاد شعله‌های آتش و حرارت بسیار زیاد عملیات خود را آغاز کرده و پس از دقایقی جست‌وجو با پیکر کاملاً بی‌حال وی در اتاق‌خواب مواجه شده که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان باخته است.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در نهایت پس از خاموش شدن آتش و ایمن‌سازی محل حادثه، در ساعت ۱:۳۱ بامداد عملیات پایان یافت.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

۲۳۵۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا